Joo mutta sit ei taas kestä alakerta... paitsi että senkin voi tietty vahvistaa 
Ei kai d24 ole mikään poikkeus alakerran vahvistamisesta, vahvistetaan niitä muissakin.
Unohdetaan se mersu nyt hetkeksi. Mielestäni ST-käsitteeseen mahtuu muutakin
kuin isompi pumppu ja isompi turbo?
Ihan OT:na, kaikki aina puhuu ettei d24 alakerta kestä, mutta itse ainakaan en ole onnistunut
löytämään yhtäkään kuvaa hajotetusta d24 alakerrasta, joka on rikottu liiallisella
alaväännöllä? VNT:llä varmasti pystyisi myös saavuttamaan sähköisesti ohjattuna
alhaalta esim samanlaisen vääntökäyrän nousun mitä saa t03:lla 1.0bar:illa, eikä tämä
ole rikkonut alakertoja. Ja sitten ylempänä avataan enempi siipiä, ts. ei kasvatettaisi
pakopesän a/r-suhdetta lineaarisesti vaan epälineaarisesti.