Yksi V70 oli mennyt lunastuskuntoon tuossa Kuopion eteläpuolella Pitkälahden motariliittymässä, lienee joku täräyttänyt liittymästä kolmion takaa Volvon eteen? Toista osapuolta ei enää näkynyt kun olivat Volvoa ottamassa hinaukseen/lavalle. Link
Tässä myös kännykuva kun siitä äsken ohi ajelin.
Satuinpa tätä keskustelua mielenkiinnosta lueskelemaan ja voin ilmoittaa olleeni kyydissä volvossa, eli meidän perheen volvo oli(itse siis alaikäinen tuolloin ja takapenkillä istuin). Lomalta siis oltiin palaamassa ja matkalla tänne Saloon. Ja tilannehan meni toisinpäin, eli me tulimme liittymästä..

Lunastukseenhan se meni, mutta kiitollinen saa olla kun oli turvallinen ja "iso" auto alla. Tavaratila myös kattoon asti tavaraa täynnä, joten tuo tavaratilan verkko pelasti niskaan vyöryvältä tavaralta. Sen vuoksi sellainen onkin hankittu(ellei ole jo ollut) seuraaviinkin autoihin. Kiintymys ja tyytyväisyys Volvoihin kasvoi, niin itsellä, kuin vanhemmillanikin entisestään. Kyseisen -02 vuosimallin tilalle tuli -06 facelift(jonka tyytyväisenä omistaja itse olen nykyään). Vanhempien monen vuoden V70 omistajuus jatkui vm. -11 yksilöllä, joka vaihtui viimekuussa samanvuotiseen XC60 malliin..
Tässä muutama ikävä kuva ruttaantuneesta autosta..

Sisältäpäin ei kolarin jälkeen ollut mikään hajalla, vaikka vasemmanpuoleinen kylkikin aikalailla kuopalla, ainoastaan turvatyynyt lauenneet.