Mites srs purkki penkin alta? Ei tuossa kuitenkaan mahdottomasti oo osia mitä vaihtaa 
Ja onhan se kellojousi vaihdettu silleen ettei vahingossakaan pääse pyörähtämään? Myös on hämärä muistikuva että noit kellojousia olis kahta eri mallia
Noniin, piti vielä kerran koittaa uudestaan nollata. Tässä ois siis ohjeet.
To clear fault codes other than 1-1-2 (indicating a crash sensor fault, which must not be cleared but rather returned to the dealer):
Remember to read the codes three times before clearing.
Remove the selector lead from the side of "A" and insert it into terminal 5 of output box "B".
Turn the ignition "on" to key position II.
Press the button on box "A". Keep it pressed for at least 5 seconds.
Release the button. The LED lights.
Press the button again when the LED lights and keep it pressed for at least 5 seconds.
The codes are now cleared.
Jos joku joskus painii saman ongelman kanssa niin homma meni itellä näin:
-A-puolen vikakoodeja en lukenut.
-sytytysvirta päälle
-luin kolme kertaa B5 pistokeesta koodit, joka kerta tuli 2-1-2
-Luin kolme kertaa B2 pistokkeesta koodit, joka kerta tuli 1-2-2
-Sytytysvirtaa ei saa katkaista tässä välissä
-Nollasin ensin B2 pistokkeen kautta. Nappi pohjaan n.10s, päästin napista irti ja valo syttyi. Nappi uudestaan pohjaan noin 15s.
-töpseli B5 pistokkeeseen. Nappi pohjaan n.10s, irti napista ja valo syttyy. Nappi uudestaan pohjaan noin 15s. Kun päästin napista irti, valo sammui, jonka jälkeen vilkutti koodin 1-1-1!.
-Äkkiä vilkaisemaan mittaristoon, ja srs valo oli sammunut. Vihdoin!
-Konepelti kiinni ja vetoja

Aiemmin nollatessa oon kai ilmeisesti pitäny liian vähän aikaa nappia pohjassa (n. 6s).
Ohjeet löytyi täältä
https://www.volvoclub.org.uk/faq/ElectricalSRS.htmlKyseisellä sivulla kattavasti juttua srs-systeemistä ja sen sielunelämästä.
Tuo B2 koodi 1-2-2 tarkoittaa:
B2/122: Speed has not exceeded 35 km/h or no vehicle speed sensor signal
B2 1-2-2 will always show if the codes are read immediately the ignition is switched on. To do this test the vehicle should be drive at 22mph + for at least 15 seconds and the codes read before the ignition is switched off. It seems that it was designed to confuse the DIY man.
Homma siis selvä
