0
Äänestäjiä yhteensä: 249
0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Niin ja delta-variantti on eukolla, kiitokset huuhkaja-faneille voi kai jo tässä vaiheessa todeta ja Himos-nussijoille
No Regattalaisille jne. muille "muhun ei tartu mikään" jonneille kiitos, ylitettiin 100000 tartunnan raja
No miksi sulle ei tullut tartuntaa kun vaimollas oli tartunta?
Varmaan kiitokset saadulle rokotteelle, myöskään vaimolla ei ollut mitään pahoja oireita, hällä myös modernan rokote. Huomenna itse saan toisen shotin. Tuo vaimon positiivinen näyte on jäljitetty Pietarin deltavariantiksi, tyyppi oli ollut hengailemassa jossain raflassa ja kovin oli tarttuvaa sortti. Emännällä maski koko työhaastattelun päällä ja käsidesiäkin lotrasi huolella, mutta silti tarttui.
Tai sitten ei. Tauti kun nyt on semmoinen että kaikkiin se ei tartu ja joillekkin on paha tauti. Tiedän vastaavia tapauksia kuin teillä. Toinen oli kipeä ja toinen negatiivinen ilman rokotteita. Kaveri täysin oireeton positiivisella testillä ilman rokotetta. Ja kyllä tiedän myös tapauksia että teho hoidossa on ollu porukkaa, yhtä sellaista olen jututtanut, perus sairauksia on mm astma ja ylipainoakin löytyy..
Mikä sun pointti on?
Veikkaanma, että Henri ei niele purematta ihmisten arvostamista roskasakiksi rokotestatuksen perusteella......kuten en minäkään.
No sellaista ne jokatapauksessa ovat.
Olen tottunut siihen että paskaa tulee päin näköä ja että puhutaan selän takana asiat omalle kantille kauniiksi. Mutta se kannattaa muistaa että joskus ne puhut asiat kääntyy ympäri ja itseään paskan puhujaa vastaan
?
Kyllä mua itseäni korpeaa ihan kybällä se, että epidemia oli jo hyvin hallinnassa, mutta elinkeinoelämän itkemisen johdosta alettiin rajoituksia purkamaan ja nyt sit taas "pidätellään hengitystä"
No johan olet ihmisiä haukkunut roska sakiksi.Jos nyt mennään tähän asiaan, niin matkustaminen ei ollut kiellettyä ja kukaan ei olis korvannut maksettuja matkoja ja lippuja.