Jassoo paluu arkeen tosin entistä persaukisempana. Kevät ja sen tuoma kosteus toimi hyvin koeponnistuksena maalauksille ja kahdesta kohtaa korkkasi ruosteet läpi. Repsikan etuoven kulma oli ilmeisesti hieman huokoinen ja nosti ruosteet pintaan, joten joutuu sitä vielä entraamaan. Toinen kohta oli kuskinpuolella "räystäs kourun" takapäässä. Muuten näytti niin sanotusti pitäneen pintansa.
Vaihdelaatikon kanssa oli pienehkö jumppa kun tietämättömänä ostin ja hitsautin laatikon, jossa ulostulolaipan pulttijako on 105 mm, jolloin se ei stemmannut M47 kardaanin etupätkän kanssa, joka on 96 mm jaolla. Tuota 105 mm jaolla olevaa 37dz laatikkoa on ainakin e90 320d bemareissa. Näin helpoimmaksi etsiä oikean laipan, joka onnistui. Tuossa minun askissani ulostuloakseli on myöskin pidempi jolloin keskitysholkki pohjasi ennen, kuin kardaanin etupätkä otti hardy kiekkoon kiinni, kuten kuvassa alla. Homma ratkesi sorvauttamalla timmit holkit tuohon väliin.

Jottei homma olisi ollut enempää ennakkotietojen vastainen, niin -88 240 purettu m47 kardaani meni heittämällä kiinni tai olisi ollut jopa pari milliä liian lyhyt.
Sovitusmoottori on nyt kuitenkin paikallaan laatikkoineen, sekä kaikenkauhea laatikon kannake

.

Seuraavaksi teen sapluunoita hattuhyllylle ja kojelaudalle, sekä kiinnitykset penkeille. Ahdin ja hukkaportti tuli myös tilattua pakosarjaa varten, jotta saisi välittömässä auton läheisyydessä tehtävät kipinätyöt tehtyä ennen, kuin voi haaveilla lopullisia pohjatöitä, koska talli on aika kompakti. 164 kippura puskuri sattui myös löytymään halvalla, mutta pitää vielä puntaroida ja mallailla onko se omaan mieleen.