Vähäsen kerrallaan taas. Alusta alkaa olla vakaajia vaille valmis, yritin tonkia varastosta takavakaajan kiinnitys "kynsiä", mutta muistinkin ettei tässä ikinä ollutkaan vakaajaa takana. Siniseltä sai onneksi kohtuu hintaan, vaikka hädän tullen olisi ne voinut tehdä itsekkin.
Jarrut kaikki asennettu, pösön satuloihin tuli kaikki uutta ja rungot kävivät lasikuula puhalluksessa. Jälkeenpäin laskettuna taisivat tulla 40€ halvemmiksi, kuin uudet kunnostetut, mutta sitten ois jäänyt tekemisen ilo pois

. Jarruputki kiinnikkeet tulostelin itse, koska itse tehty on aina huonompi

. Akselin, ipd varret ja kardaanin maalasin mustalla. Ipd varret sai maalata kahteen kertaan, kun maali ei ottanut tarttuakseen tehtaan siniseen maaliin.




Vaihdekeppille tuli kokeiltua paria eri veneen läpivientikumia pussiksi, mutta loppujenlopuksi vakiosta hieman muokattu istui parhaiten tuon kepin kanssa.

Pakopuolen sain nyt toistaiseksi lopullisesti kasattua, jälkiviisaana ahtimen perään olisi voinut laittaa yhden v-panta liitoksen, koska nyt joutuu ahtimen asentamaan dp kiinni ahtimessa.


Seuraavaksi pitäisi katsoa sopivia liittimiä ja letkuja polttoaine puolelle, sekä porailla työkaverin kanssa suutintukki. Imusarjakin pitäisi saattaa loppuun lisäämällä paine lähdöt ja muokkaamalla kaasuläppää, kun tuli tehtyä siihen liikkeen rajoitin, joka estää ahtoputken kiinnityksen

. Yksi haastavampi hankinta olisi etsiä jostain diesel/prv vakaaja. e36 vakaajaa tuli mallailtua, mutta vaatisi kohtalaisen rankkoja muutoksia sopiakseen.