Koska merkeissä oli epäselvyyttä jo ennen remonttia ja imunokka voi pyörähtää jos on tehty jotain villiä. Vvt säätövara on 30 astetta, eli sen verran voi olla imunokka pielessä vaikka hihnapyörän merkki on kohdallaan.
Pakonokan hihnapyörässä on soikeat reiät sallimassa hihnan kiristyminen nokan ollessa lukittuna takapäästä ennen ruuvien kiristystä, mutta se ei selitä kahden hampaan heittoa.
Itse purkaisin nokkien takapäät näkyviin tunnistimen ja koneen korvan takaa.
Pyöritä kone myötäpäivään tarkasti kampiakselin merkkiin ja katso nokkien takapäiden lukitusurista että ne on kannen jakotason suuntaisesti. Kuvassa on oma tekemäni lukitusrauta noissa urissa.
https://imgbb.com/x8w9KGJJos urat ei ole vaakasuuntaiset, niin uusi yritys oikealla tavalla.