Hei, ostin tota ”halvalla” tuollasen manuaali t5 volvon, josta loppumassa leima enskuussa.
Kyseinen auto ollut pari kk sitten kaverillaki ja hyvä peli oli, että tehot tallella yms.
Leimalle ainaki pitää vaihtaa hammastanko ja käsijarruu kirrata ja kun tuo hammastanko niin veemäinen on niin sen takia ajattelin, että myi halvalla. Mutta nostettiin tossa öljytikku, kun alettiin tutkia autoa sitte tarkemmi oston jälkeen niin tikku ihan puuromainen koko matkalta. Ei tosin oo keränny painetta järjestelmään ja öljykorkkikin ihan puhdas

, projektihan tästä piti tulla mutta entiiä kui paljon tähän uskaltaa alkaa sijottamaan? 312tkm ajettu ja aina manuaali t5 halunnu... eli edelline omistaja on ajanu lyhyitä ajoja ja nyt kun on ollu vähän lauheempaa +0/-0 kelejä niin voiko olla vaan kondensoitunut? En oikeen vielä näitä ymmärrä, mutta voiko myös suoraan epäillä kannentiivistettä? Vähän sekava teksti varmaankin. Huomattiin myös tosin että kusee ihan pienesti jäähäriä jäähdyttimen letkusta, EI NOSTA LÄMPÖJÄ.
TLDR Öljytikku puuroinen ja vähällä ajolla ollut, kondensaatiota vaiko kansipahvi?