Eli 2.0d -10 kyseessä. Ongelmana oli pari kk sitten että tauluun tuli herja jarruneste vähissä, vaihdoin nesteet ja homma pelitti nyt pari kk vähäisellä ajolla. Sama ilmoitus ilmestyi ruutuun uudemman kerran, pinta oli vähäsen tippunut alle minimin. Seuraavana päivänä alkoi oikutella kytkin. Kytkin jäi pohjaan, pumppaamalla sai toimimaan. Nyt lisäsin kytkinnestettä ja ilmasin kytkimen, toimii taas moitteetta. Samassa huomasin jarrunestesäiliön olevan märkä, tänään taas vaikutti kuivalta joten ehdin huokaista olisiko vika vaan säiliön vuodossa. Edellinen omistaja teettänyt 2 vuotta sitten kytkinremontti jossa huoltokirjassa maininta kytkin huolto + vauhtipyörä. Pahin skenaario olisi että työsylinteri olisi selvä. Mietinkin tehdäänkö edellä mainituissa kytkinhuolloissa työsylinterille mitään? Ei napostelisi viedä taas korjaamolle.