Kyllä valmistajaa kiinnosti niin paljon, että valmistuttivat kolme erilaista versiota tuosta systeemistä. Tuo kolmas oli toimiva ja minulla ei ole ollut vuoteen ongelmia takaovien kanssa. Itse ei tarvinnut maksaa mitään, vaan kaikki meni maahantuojan/tehtaan piikkiin.
Itse syyttäisin näissä tapauksissa enemmänkin jälleenmyyjä/huolto sektoria, jotka eivät hoida asiaa kunnolla koska selvästi maksaja löytyy muualta ja tehdään tuotekehitystä asian tiimoilla.
Valmistajaa varmaankin kiinnostaa ja hyvä jos niin on. Olet aivan oikeassa siinä, että jälleenmyyjä/huolto sektori on varmaankin pääsyyllinen siihen, ettei tämä ylihinnoitellun paskalaatuisen tuotteen korjaaminen onnistu niinkuin se kuluttajan näkökulmasta pitäisi. Jälleenmyyjä/huoltoa asia kiinnostaa ilmeisesti tapauskohtaisesti riippuen paikkakunnasta. Kun otat yhteyttä maahantuojaan niin sieltä ei apuja saa, koska maahantuojan jälleenmyyjille ja huollolle antama ohje on: Suora lainaus maahantuojalta saamastani vastauksesta "Kaikkien huoltojen tulisi seurata Volvon ohjeita mitä tulee huoltokustannuksiin. He voivat myös itsenäisesti päättää omista vastaantuloistaan esimerkiksi auton kunnon, iän, korjaustyön, jo saadun hyödyn sekä asiakassuhteen perusteella", lainaus päättyy. Maahantuojalta pyydettiin kohteliaasti ottamaan uudelleen yhteyttä huoltoon. Eli pallottelevat asiaa edestakaisin ottamatta koppia. Ei tosiaankaan uskalla ainakaan julkisesti volvojen laatua kehua, koska joku voi nostaa syytteen kun on erehtynyt kaupoille ja totuus paljastuu

. Jos joku kysyy niin parempi vaan todeta, että melko paska ja valitettavasti myös jälkihoito saa saman arvion.