Jos sä olet sen lapun tilannut, niin käy nyt hakemassa se, onpahan sitten muutoskatsastus helppo, jos käy niin hillitön munkki että katsastukseen sattuu joku pilkkua viilaava volvospesialisti.
Itse muutostyö on ihan pulttaa kiinni. Suurin ero noiden koneiden välillä (kuutiotilavuuden lisäksi) on sytkä, B19a on kärjillä b230a on kärjetön, ja siihen liittyen jakajan kyljestä lähtee piuha jonka päässä on sellainen "möykky". Möykky pitää kiinnittää selästään johonkin peltiin tms, ettei se kuumene liikaa, ja lakkaa toimiasta. Sisällä siis kasa transistoreita. JOhtosarjojenkin pitäisi olla ihan samanlaiset, joskin värikoodit taisivat vaihtua B2x0 koneisiin, mutta muuten niiden pitäisi olla ihan samassa järjestyksessä. Kun se b230a kone on pydällä kannattaa tutkia missä kunnossa on johdot öp anturin ja laturin luona, ovat usein aika koppuroita, ja niiden uusiminen on helpompaa kun kone on irrallaan.
Vauhtipyörä noissa taitaa olla erilainen (??), eli jos uuden koneen mukana ei tule kytkintä, joudut sitä hieman pähkäilemään.