0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Takavetoiset
700, 900 & S/V90
960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
2
Siirry alas
960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
16 Vastauksia
4084 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Swedish Muscle
De Luxe
Viestejä: 30
www.vrcf.fi
960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
:
16.11.2011, 20:52:38 »
ettäs nii... mikäs tommosessa vois olla vikana, oireet oli vähän saman kaltaiset ku 7:koissa ku hall anturi leviää mut sellaista en tuolla ulkona fikkarin valossa ainakaan löytänyt. eli mikäs tollasessa sytkää ohjailee/määräilee?
Kirjattu
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo
Huikkoster
Turbo+
Viestejä: 5758
www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #1 :
16.11.2011, 20:58:14 »
Joko hall anturi virranjakajan sisällä (kolme johtoa menee virranjakajaan) tai sitten kampiakselin asentoanturi kytkinkopan päällä.
Onko sinulla LH2,2, LH2,4 vai motronic?
Kirjattu
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.
Swedish Muscle
De Luxe
Viestejä: 30
www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #2 :
16.11.2011, 21:03:02 »
lh2,4 kerta vikakoodi pötikkä löytyy. ja näköjään FAQ puoleltaki löyty aika hyvin tietoutta... oho. katooko kumpikin eli sytkä ja pensa jos tuo ykk anturi antautuu vai pelkkä sytkä?
Kirjattu
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo
Huikkoster
Turbo+
Viestejä: 5758
www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #3 :
16.11.2011, 21:05:44 »
Lh2.4:ssä on sitten se ykk anturi siellä kytkinkopan päällä.
Molemmat häviää eli ei auo suuttimiakaan.
Toinen yleinen sytkävika on sytytysyksikkö (ei ohjainboksi). Kuskinpuolen etunurkassa, siellä jossain akun vieressä on sellainen mötikkä johon menee muutaman johdon liitin.
Kirjattu
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.
Swedish Muscle
De Luxe
Viestejä: 30
www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #4 :
16.11.2011, 21:13:40 »
eli summasummarum,mahdolliset vikakohteet: ykk anturi, suutinten rele, se sytkämokkula... muuta?
Kirjattu
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo
Huikkoster
Turbo+
Viestejä: 5758
www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #5 :
16.11.2011, 21:21:08 »
Ruiskuboksi, sytkäboksi, sulakkeet, johtovika, puola, virranjakaja, puolanjohto. Kyllähän noita mahdollisuuksia on
.
Mitä kierroslukumittari tekee kun starttaat? Veikkaan ettei nouse pohjasta yhtään.
Kirjattu
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.
s73
Vieras
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #6 :
16.11.2011, 21:32:40 »
mites ajonesto tai mikä se nyt oli ja sen sulakkeet montako niitä onkaan? Voiko se tehdä tuon?
Kirjattu
Swedish Muscle
De Luxe
Viestejä: 30
www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #7 :
16.11.2011, 21:38:28 »
joo ei rundari paljoo elehdi sahattasessa, kerran nytkähtää 2 asennolle käännettäessä. prkl ku jonkii aikaa oireillu jo, kylmänä käy hetken röpöttäen mutta tasaantuu melko nopeesti. attelin et tulpat jo tiensä päässä ku jo joku 20t ajettu niilläkin. tulin tänää töistä ja ku jonkun 2 tunnin päästä yritin lähtee nii ei mitää, ei ees luvannu. hain uudet tulpat ja sain tulille pikku sahauksen jälkeen ja jätin käymaan. kävin kädet pesee ja hyppäsin autoo ja ku löin oven kii nii sammu ku saunan lyhty eikä lähtenyt enää ollenkaa käyntii ja eikä ees lupaa.... olinkohan tarpeeks epäselvä?
Kirjattu
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo
Swedish Muscle
De Luxe
Viestejä: 30
www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #8 :
16.11.2011, 21:39:46 »
ei kai tos mitää ajonestoo oo???
Kirjattu
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo
Swedish Muscle
De Luxe
Viestejä: 30
www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #9 :
17.11.2011, 15:54:32 »
ykk anturi vaihettu, ei muutosta... se sytytys yksikkö, mikä mahtaa kaikista motonetin malleista
olla oikea tohon? malli on 0 227 100 124. KIIRUS
Kirjattu
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo
tomimikael
Grand Luxe Touring
Viestejä: 982
En gång IFK, alltid IFK
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #10 :
17.11.2011, 18:09:06 »
Tiukka arvaus että polttoainepumppu tuli tiensä päähän. Tuleeko pensaa konehuoneeseen asti??
Näistä 16v vehkeistä en tiedä, mutta omassa on suutintukissa nippa josta voi tarkastaa tuleeko ainetta. Pumppujen toiminnan kuulee ihan kunntelemalla suriseeko kun laitat virrat päälle.
Kirjattu
Swedish Muscle
De Luxe
Viestejä: 30
www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #11 :
17.11.2011, 18:50:09 »
tavaraa kyllä tulee. kipinää vaa ei oo ei tuu... ja nyt alkaakin kaikki olee vaihdettua, puola, johdot, jakajankansi, pyöriä, tulpat, ykk anturi, sytytys yksikkö... ja kaikki sulakkeet katottu.
mitäs sitte tutkitaan?
Kirjattu
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo
tomimikael
Grand Luxe Touring
Viestejä: 982
En gång IFK, alltid IFK
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #12 :
17.11.2011, 20:47:18 »
No niinhän tuo otsikkokin kertoi..
Oletkos vikakoodeja lukenut?
Kirjattu
s73
Vieras
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #13 :
17.11.2011, 20:53:34 »
maadotukset kunnossa, ruuvit tiukalla ja puhtaita?
Kirjattu
Huikkoster
Turbo+
Viestejä: 5758
www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
«
Vastaus #14 :
17.11.2011, 21:59:27 »
Niin ja kun luet vikakoodeja, lue etenkin sytkäyksikön vikakoodit eikä pelkkiä ruiskun
Kirjattu
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.
Tulostusversio
1
2
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Takavetoiset
700, 900 & S/V90
960 20 16v turbo: kipinä katosi.......