KL-varaosat  Race.fi

960 20 16v turbo: kipinä katosi.......

  • 16 Vastauksia
  • 4084 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Swedish Muscle

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« : 16.11.2011, 20:52:38 »
ettäs nii... mikäs tommosessa vois olla vikana, oireet oli vähän saman kaltaiset ku 7:koissa ku hall anturi leviää mut sellaista en tuolla ulkona fikkarin valossa ainakaan löytänyt. eli mikäs tollasessa sytkää ohjailee/määräilee?
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #1 : 16.11.2011, 20:58:14 »
Joko hall anturi virranjakajan sisällä (kolme johtoa menee virranjakajaan) tai sitten kampiakselin asentoanturi kytkinkopan päällä.
Onko sinulla LH2,2, LH2,4 vai motronic?
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Swedish Muscle

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #2 : 16.11.2011, 21:03:02 »
lh2,4 kerta vikakoodi pötikkä löytyy. ja näköjään FAQ puoleltaki löyty aika hyvin tietoutta... oho. katooko kumpikin eli sytkä ja pensa jos tuo ykk anturi antautuu vai pelkkä sytkä?
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #3 : 16.11.2011, 21:05:44 »
Lh2.4:ssä on sitten se ykk anturi siellä kytkinkopan päällä.
Molemmat häviää eli ei auo suuttimiakaan.
Toinen yleinen sytkävika on sytytysyksikkö (ei ohjainboksi). Kuskinpuolen etunurkassa, siellä jossain akun vieressä on sellainen mötikkä johon menee muutaman johdon liitin.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Swedish Muscle

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #4 : 16.11.2011, 21:13:40 »
eli summasummarum,mahdolliset vikakohteet: ykk anturi, suutinten rele, se sytkämokkula... muuta?
 
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #5 : 16.11.2011, 21:21:08 »
Ruiskuboksi, sytkäboksi, sulakkeet, johtovika, puola, virranjakaja, puolanjohto. Kyllähän noita mahdollisuuksia on :D.
Mitä kierroslukumittari tekee kun starttaat? Veikkaan ettei nouse pohjasta yhtään.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

s73

  • Vieras
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #6 : 16.11.2011, 21:32:40 »
mites ajonesto tai mikä se nyt oli  ja sen sulakkeet montako niitä onkaan? Voiko se tehdä tuon?

Poissa Swedish Muscle

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #7 : 16.11.2011, 21:38:28 »
joo ei rundari paljoo elehdi sahattasessa, kerran nytkähtää 2 asennolle käännettäessä. prkl ku jonkii aikaa oireillu jo, kylmänä käy hetken röpöttäen mutta tasaantuu melko nopeesti. attelin et tulpat jo tiensä päässä ku jo joku 20t ajettu niilläkin.  tulin tänää töistä ja ku jonkun 2 tunnin päästä yritin lähtee nii ei mitää, ei ees luvannu. hain uudet tulpat ja sain tulille pikku sahauksen jälkeen ja jätin käymaan. kävin kädet pesee ja hyppäsin autoo ja ku löin oven kii nii sammu ku saunan lyhty eikä lähtenyt enää ollenkaa käyntii ja eikä ees lupaa.... olinkohan tarpeeks epäselvä?  :o
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo

Poissa Swedish Muscle

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #8 : 16.11.2011, 21:39:46 »
ei kai tos mitää ajonestoo oo???
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo

Poissa Swedish Muscle

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #9 : 17.11.2011, 15:54:32 »
ykk anturi vaihettu, ei muutosta... se sytytys yksikkö, mikä mahtaa kaikista motonetin malleista
olla oikea tohon? malli on 0 227 100 124.  KIIRUS
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #10 : 17.11.2011, 18:09:06 »
Tiukka arvaus että polttoainepumppu tuli tiensä päähän.  Tuleeko pensaa konehuoneeseen asti??

Näistä 16v vehkeistä en tiedä, mutta omassa on suutintukissa nippa josta voi tarkastaa tuleeko ainetta.  Pumppujen toiminnan kuulee ihan kunntelemalla suriseeko kun laitat virrat päälle.

Poissa Swedish Muscle

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #11 : 17.11.2011, 18:50:09 »
tavaraa kyllä tulee. kipinää vaa ei oo ei tuu... ja nyt alkaakin kaikki olee vaihdettua, puola, johdot, jakajankansi, pyöriä, tulpat, ykk anturi, sytytys yksikkö... ja kaikki sulakkeet katottu.
mitäs sitte tutkitaan?
244dl 81 turbo projekti ja 960 16v turbo

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #12 : 17.11.2011, 20:47:18 »
No niinhän tuo otsikkokin kertoi..  :hg:

Oletkos vikakoodeja lukenut?

s73

  • Vieras
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #13 : 17.11.2011, 20:53:34 »
maadotukset kunnossa, ruuvit tiukalla ja puhtaita?

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 20 16v turbo: kipinä katosi.......
« Vastaus #14 : 17.11.2011, 21:59:27 »
Niin ja kun luet vikakoodeja, lue etenkin sytkäyksikön vikakoodit eikä pelkkiä ruiskun :)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

 

Elekma  Autoracing