http://gmauthority.com/blog/2013/11/camaro-chief-al-oppenheiser-next-gen-camaro-will-not-have-a-four-cylinder/
Kaippa tämä uutinen liittyy uusiin malleihin. GM:n pomo sanoo hyvin Mustangin uuteen nelisylinteriseen: . “As long as they’ll pay me to be the chief engineer, I’m going to fight for every horsepower I can and every cylinder I can,”
Asennetta ja periaatteellisuutta, arvostan. Ei kai nyt muskeliautoihin ekoilu sovi! 
Älä nyt, kohta joku kukkahattu Tero-Petteri spede ilmoittaa narinallaan
"pitäisi ajatella muutakin kuin huvia, meidän pitää säästää maailmaa ja ydinvoima on hanurista koska atomi karkaa...".

Taitaa Dave olla ns. vanhanliiton miehiä, kun tätä topickia seuranneena olet melkein ainoa joka puolustaa "vanhaa ja hyvää"?

Tällä siis tarkoitan uusissa autoissa käytettävää vanhaa hyvää (esimerkiksi tuo vaparikutonen/v8 -keskustelu). Itte olen aika samaa mieltä.
Tietoa tulevasta Civic Type-R:stä. http://www.tuulilasi.fi/uutiset/uusi-civic-type-r-tulee-2015
Voi olla näppärä moottori jos on edelleen kunnon kierroskone Hondan tapaan, että vakiona kiertää n. 8000 rpm.
Tuo Type-R moottori on kyllä todella mielenkiintoinen paketti ollut jo ties kuinka pitkään. Rallissa oli omassa ryhmässään melko ylivoimainen, kunnes säännöt muutettiin sopiviksi myös turbokoneille (Civicin motti ei pysty Turbon alaväännölle laittamaan kunnolla kampoihin).
Tuo sukkulamuotoilu on vain jostain sieltä ja syvältä...
