En minä aloittanut siitä puhumaan. Mutta onko vaikka nykyisistä malleista moni ollut yhtä kova juttu? Mieluummin ottaisin hyvin säilyneen 850 T5/R kuin V 60 Fordin koneella... Mitä olen 850:llä muutaman kerran ajanut niin oli se mukavampi eli jotain on kehityksessä unohdettu
Ja jostain syystä kaveri haukkuu 2008 Passatin ja kehuu 850. Ja veljensä vaihtoi vielä uudemman Passatin ekan kopan V 70 eli sama auto periaatteessa :p Tällaisia ihmisiä tiedän muitakin.
Mulla oli yksi Suomen ensimmäisistä Suomeen tulleista 850 Volvoista, se oli silloin 90-luvun alussa hemmetin kova juttu. Mutta nyt sekin yksilö on tietojen mukaan jo paalattu.
Jokainen uusi malli on mennyt eteenpäin, tuoreempaa suunnittelua edustavat ovat meneet selkeästi eteenpäin. Ainakin ne mitä mulla on ollut V70, XC70. Kokeilin silloin 90-luvulla paluuta vanhaan ja ostin 940:in, mutta totuus iski melko nopsaan. Se oli vanhanaikainen, ei voi mitään. Hyviä muistoja, 700, 900, 850, oli aikanaan pirun hienoja, muttei missään suhteessa ole nykyvärkkien tasolla.
Eikö yhden topikin painotus voisi olla uudemmissa ilman jatkuvaa vahojen hehkutusta ja ihailua?