Eikös sullekin riittäisi Twingo, mutta ajelet isolla kartano-Volvolla. Miksi? 
Enpä ajele enään...

Siis toistaiseksi.
Siis kuten sanoin, se kartano on ihan hyvä sen muutaman kerran vuodessa (huonekalut jne...).
Tuo nuorempi naskali kun kasvaa hieman, että jaksaa kävellä sen 7km väsymättä, niin ei tarvi enään vaunuja mukaan. Silloin omistaisin mielummin 940 sedanin, kuin Farmarin. Farmari on aina kompromissi, sedan on ihmistenkuljetukseen suunniteltu henkilöauto.
Ja siis jos on x merkin x mallin auto sedanina vaikka 15000€, saman vehkeen farkku 15500€, niin kyllä siinä saattaisi olla järkikin ottaa farmari (juurikin niiden sattumatarpeiden mukaan).
Mutta sitä en saa päähän, että "meidän perheellä pitää olla vähintään x kokoinen iso farmariauto", kun ei tarvi? Samalla "ison farmarin" hinnalla ostaisi hieman pienemmän farmarin/sedanin, jonka varusteluettelossa on varmasti enemmän. Meilläkin vaikka viimereissulla oli ~50% enemmän tavaraa mukana kuin normaalisti, niin takakontti oli edelleen vain ikkunarajaan asti (ja lattiaa jäi vapaaksikin). Oliko kyseisellä reissulla siitä farmarista nyt mitään sen ihmeellisempää hyötyä? Toki tossa kolme viikkoa sitten oli kaverin mökillä kaadettu puita ~500m päähän pihasta. Porukka rupesi niitä käsin kantamaan, itte perutin volvon siihen, lastasin kontin täyteen puuta ja peruuttelin pihaan. Taas oli farkusta hyötyä!

Sitten toki, kaverini ajelee lähes aina yksin, hänellä on 740 farmari. Mutta hyvin usein mukana on renkaita, lautoja, kompressoria tjsp. niin tottakai tuolloin on farmari se ehdoton ykkönen. Pakettiauto olisi ehkä enemmän, mutta usein tuolloin kärsii jo mukavuudesta melkoisesti. Nykyautoissa paku/farmari ero ei ole ihan niin iso enään (kun tietää mitä kattoo).