Vaihdoin Volvoon sisemmät ja ulommat raidepäät, jonka jälkeen kulmien säätöön.
Hetken päästä soittavat kulmien säädöstä, että kuskinpuolella loppuu säätövara kesken. Sisempi on ulomman sisällä täysin ja pitäisi mennä muutama kierros lisää, että olisi mennyt ohjearvoihin.
Tutkimaan asiaa, eli autosta löytyy alkuperäinen Volvon ZF hammastanko, johon kuuluu 110mm pituinen sisäpää. Tämä tarkistettu marmoritiskillä sekä varaosaliikkeessä. Olen tarkistanut, että ne asentamani sisäpäät ovat 110mm.
Auton ostin 2vk takaperin ja historiaa ei tiedossa.
Joten olisikohan voinut käydä sillä tavoin, että joku kyläseppä tehnyt raidepää remontin. Seurauksena jäänyt Ratti vinoon ja muutettu sitten ratin asentoa?
Ideoita?