Täällä vähän samaa ongelmaa. Hana poistettu ikuisiksi ajoiksi. Lämmönsäädössä ilmaläppä jolla saa kuumaa ja haaleaa, kylmää saa ilmastoinnilla.
Normiajossa puhaltanut pakkasilla vähän miten sattuu ja hirmu pakkasilla teki siten että jalkoihin tulikuumaa ja tuulilasille jääkylmää. Yleensä silloin kun olit valoissa odottelemassa. Ajossa puhalti kuumaa kaikkialta.
Molemmat läpät kääntyy ja toimii sähköservo lämmölle ja sisäkierto alipaineinen. Juuri katsottu. Lämmönsäädinpaneelia itse epäilisin. Se kun on alps japan.
Hyvin kuitenkin pärjätty talvet tuolla. Mitään ei ole tehty kun ajettu vaan.
Auto vm 97 940 ft man ilmastointi. Harrison france
Aika monesti vikaa siinä lämmönsäädinpaneelissa, siellä kolvaukset irtoilee ajansaatossa. Toinen vika (oikeestaan ominaisuus) on ne ohjauskellot on enemmän tai vähemmän rikki jokaisesta ja uusia ei saa. Muistelisin jotain yksilöä missä takaiskuventtiilit ois ollut rikki tulipellistä ja ampui ahtopaineet säätimelle.
Ainakin aut. ilmastoinnilla mun mielestä oli kaikki läpät alipaineella, tuskin eroo manuaalisäätöisestä.
Se alipaineenjakohässäkkä toimii sähköllä, niissä harvemmin vikaa.
Aivan sysipaska systeemi, no onhan se 90% gm:n tekele. Tosin ne osat mitkä ei oo volvon niin on ihan ilmasia jenkeistä...