luchadore
kanssa kannattaa jättää kaupanteko väiin. Oli myymässä osaa ja kauppasi siihen lisä osaa mukaan. Kun sitä en tarvinnut niin ei tullut myöskään kauppoja alkup. osasta. Aika pelle koko mies, älkää ostako häneltä mitään!
Aika sälli olet itsekin, kun ei näytä malttia olevan hetkeäkään. Kädet.täynnä töitä amukan kanssa aamusta yöhän ja en.ole.kerennyt vastata että kaupat käy ja osakin on ehditty ottaa irti valmiiksi. Tulet tänne uhoamaan ja sitten laitat yv:tä perään että kuinkas kaupat ?? Kaupat on todellakin peruttu sinun kanssasi loppuelämäksi.
Pitää vielä lisätä, että mitään kauppoja ei oltu lyöty mitenkään lukkoon edes. Itse vaan vasta kysyit osaa, ja esitit hintaa sille. Ja toiseksikin, minä en ole koskaan huijannut ketään, enkä aio, koska minä en ole semmoinen myyjä. Katso peiliin ennekuin täällä tulet leimaamaan ketään, ja vielä aiheetta ?

Tämä siis tapahtui huimat toissapäivänä, kun vastasit että et tarvitse sitä toista osaa. Ihan tiedoksi kaikille jotka tätä lukee. Vähän pitää olla miehellä kärsivällisyyttä vieläpä vkl. Etkä sanonut että on noin tuli perseen alla. Mutta jokainen taaplaa tyylillään.