Perhana, sain jopa sen imusarjan vasemman alapultin käännettyä 19Nm momentille. Bensatukin putsailu ja uudet o-renkaat suuttimiin, muovikiillokkeet ahtoputkiin ja koppiin ennen kasausta.
Samalla tulpat vaihtoon, kun 3:n puola pitää kuitenkin irrottaa huohotusletkun kiristintä varten. Bosch superplussat oli tiensä päässä.
NGK 3500 platinat tilalle. Oli aerolla alle 5€/kpl, joten ei ole hinnalla pilattu.
Akunkin muistin ladata, kun auto on seissy pihassa ja mä en jaksa viritellä noita sisävaloja pois. Exiden akku tossa on ja se testeri näytti 12.85V kohdalla, että tarttis ladata. Muistelen, että sama homma olis ollu edellisessä exidessä. Luultavasti en vaan osaa käyttää sitä on ja siks siinä luukussa ei näy vihreetä lätkää.
Toinen jakopään yläkopan pulteista on kierteetön. Oliskohan menny jakohihnan vaihdossa tuo. Pitää kehittää siihen seuraavaa kokoa oleva latuskapultti.
Huomenna vois vaihdella alipaineletkuihin kiristimet, kun laittelee ne kiinni. Tosin letkutkin menee etsintään, koska se pinta murenee ja jo pelkästään käsien paskaantuminen riittää perusteeksi vaihdolle

Sitte nesteet koneeseen ja voi kokeilla startata.
Pohjan suojamuovi odottaa samaa kohtaloa ku 740:ssä aikoinaan: sisäpuoli maalilla valkoiseksi. Ensin tarttee tosin liimailla sitä hieman, kun siihen on kolhastu repeämä.
Sit asia, joka on ärsyttäny kaikissa automaateissani. Se vasemman jalan leposijan muovin pienuus ja aivan hirveessä kunnossa oleva matto siinä ympärillä. Se shaisse on siinä lattiaverhoilussa todella pinttyneenä. Nyt kun matot on irti pehmusteesta, niin vois laitella tommosen turkkilevyn siihen
https://www.byggmax.fi/alumiinilevy-kuvioitu-250x500x15mm-p208207