Aikoinaan putsattiin autosta karstoja suihkepullon avulla. Kierrokset lähes tappiin ja suihkepullolla suihkutteli vettä kaasariin ja johan oli karstat poissa ja venttiilit ja männät kiilsi uutuuttaan.
Perustuuko tämä lämpötilavaihteluun, jonka tuo vesi aiheuttaa vai johonkin muuhun?
Ja sitte toi
https://youtu.be/dOiXpCpVofQ on aika pienehkö laitos. Sinänsähän homma on hyvin yksinkertainen elektrolyysi, jossa vedestä erotetaan vety ja happi erilleen sähkövirran avulla ja sitten vesisumun sijaan johdetaan erillisinä sylinteriin. Jossa niistä palamisen seurauksena syntyy vesisumua

Kattelin ton - ilmeisesti venäläisen -koneinsinöörin rakentaman laitoksen mittareita hydrogensuomen sivuilla ja jos en ihan väärin kattonu, niin 100A kohdilla pyörii virta ja kyllähän sillä ohkasen puikon sais palamaan.
Löysin myös tieteelliseltä näyttävän artikkelin
https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1757-899X/666/1/012071 ja tälleen blackmetalhemmona Vol 666 tottakai lisää respectiä
