Tämmönen yleiskysymyskasa jarrusatuloiden kunnostuksesta, että onko se ihan vaan päältä putsaus + maalaus ja sitten sisuskalut vaihtoon (uudet männät, tapit tiivisteet, nipat) ja hoonaus miten noi tehtaat kunnostaa vai tekeekö ne sisäosille jotain muuta? Eli onko tommosissa normisatuloissa jotain tukkeutuvaa siellä sisällä vai onko noi jumittuvat männät / tapit se ongelma?
Sitte oon törmänny erinäiseen määrään (eri foorumeilla) topicceihin jumittuneen männän puristamisesta pihalle rasvaprässillä ja vaseliinilla. Eikö noi prässit pidä jarrunestettä vai miks vaseliini?
V70 mk2 jarruja pitää tutkailla, kunhan ehtii, mut suht koht samaahan nää lienee kaikissa.
Sit putsauskyssäri: raudanpoistoaine, onko jotain syytä miks sillä ei pitäs putsata satuloita ja kannakkeita tai ylipäätään valurautaosia? Oli vaan niin helppo saada vanteett puhtaaksi sillä
