Jarruremppa tuli tehtyä, mutta mitähän tästä nyt sanoisi?
Ensimmäistä kertaa pääsin työt tekemään pilarinostimella ja helpottihan se työskentelyä huomattavasti. Onnistuinhan melkein myös pudottamaan auton nostimelta, kun epähuomiossa paperiteline oli jäänyt sopivasti auton vetokoukun alle ja laskiessa autoa meinasi se ruveta kantamaan autoa. Onneksi tästä selvittiin pelkällä säikähdyksellä, jatkossa vain enemmän huolellisuutta

.
Myös ettei nämä remontit mene liian kivuttomasti, niin oli yksi uusi Boschin levy halki. Mielenkiinnolla odotan kuinka takuuasiat onnistuu Autodocin kanssa. Surkuhupaisaa oli, että olin alunperin tilannut Aeromotorsilta takajarrulevyt. Jostain syystä niitä ei sieltä toimitettu, vaikka varastosaldoa oli. Onneksi KL-varaosista löytyi hyllyltä sopivat Zimmermanin levyt, niin sai auton vielä ajoon.
Tehtyä:
Etulevyt + palat (Bosch)
Takalevyt + palat (Zimmerman, Bosch)
Jarrusatuloiden + -pidikkeiden maalaus
Jarrujärjestelmän huuhtelu ~1l Dot4
liukutappien puhdistus ja rasvaus
Muutama kuva:
Auto huoltoasemissa

Etulevy irrotettu muutaman hikikarpalon saattelemana


Vanhoilla levyillä

Lopputulos

Haljennut Boschin levy

Vanhan jarrunesteet. Eipä nyt aivan hirveän näköset ollu, ilmeisesti ainakin joskus vaihdettu.

Voi kait jarruneisteiden vaihdon tehdä tällaisillakin välineillä

