Parin vaijerin säädön, tulipellin läpiviennin shimmauksen ja uuden vaijerin vaihdon jälkeen kytkin lakkaa edelleen irrottamasta lyhyen ajelun jälkeen.
Säädin vaijerin niin, että asetelman ja painelaakerin väliin jää noin 1-2mm ja kytkin pohjaan painettaessa tuntuu pieni kevennys ihan polkimen liikkeen lopussa.
Tuon säädön jälkeen pääsee noin 10 km kaupungissa ja kytkin lakkaa irrottamasta kunnolla. Tämän jälkeen ollaan hyvin nopeasti jo siinä tilanteessa, että pieniä vaihteita ei saa päälle ja vaihde päällä, kytkin pohjassa starttaamalla auto lähtee heti ryömimään.
Rupesin tutkimaan asetelmaa kytkinhaarukan raosta ja siinä näyttää olevan käpälät ihan eri asennossa kuin aiemmin. Mitähän tuola on tapahtunut että se noin on mennyt vai vanhuuttaan vaan? Vika pelkässä asetelmassa?
Aiemmin näytti tältä kun toimi:

Nyt näyttää tältä:
Ennen tätä kuvaa säädin painelaakerin välyksen pariin milliin, jonka jälkeen painelin kytkintä 10-20 kertaa. Välys moninkertainen sen jälkeen.
