Ne on ihan perkeleen kovaa kiinni. Useamman purkanut niin että pillillä kuumentaa punahehkuun, 40tonnin prässillä lähtee hädin tuskin liikkeelle. Rälläkällä pätkii sitä mukaa kun tulee tappi näkyville. Keskiosa yleensä ruostunut jumiin. Uusi tappi onkin sitten väljä.

Koneista ylä ja alapinnat suoriksi, todennäköisesti plommit ei pidä rasvaa niin tarviit puusepänpuristimen ja jonkun ohuen peitelevyn avuksi rasvailuun. Voihan ne hitsata tukkoon jos vuotaa. Ylempi plommi pitää muistaa laittaa ensimmäisenä ennen kun kasaa. Korjaamokirja kannattaa hankkia ja ne prässityökalut voi tehä itse hitsaamalla.
Usein on aika heikossa hapessa noi, pyöränlaakerit leikannu kiinni ja pinnat ruvella, epäkeskon kiristyspultin kierre pilalla, raidepään kartio reikä väljistynyt.
Jos ei oo kovin väljät niin anna olla. Jos kolisee niin stereot kovemmalle. Saahan niitä kunnostettuja nykyään netistä tilaamalla.