Yksi vaihde lisää ei varmastikaan ole huono idea, mutta jos m41 tuntuu liian harvinaiselta ja kalliilta niin tonninkoppa ei ole kyllä sen yleisempi tai halvempi, oikeastaan päinvastoin.
Ihan hirveästi en myöskään luottaisi vääntömomentin riittävään nousuun jollekin harvalle välitykselle pelkästään kaasuttimia vaihtamalla. Weberin (tmv. ) tuplat muuten vakiomoottorissa on oikeastaan yhtä tyhjän kanssa. Myöskään ne pelkät SU:t eivät tee ihmeitä jos mietitään pelkästään niiden laittamisen vaikutusta vääntöön.
Vakio B20B moottorilla 4.1 välityksen vaihto 3.91 teki ajamisesta omaan makuun ihan siedettävää m40 laatikolla.
Myöhemmin uudella n. 150hp moottorilla ja 3.73 välityksellä oli jo omaan makuun turhan harva m40 kanssa. Matka-ajossa ihan ok, mutta kiihtyvyyden kustannuksella.
Jos m41 tai tonninkopan hinta sylettää niin itse ratkaisin ongelman helposti ja ostin radiopeltorit. Nuo laatikkojen vaihdot vaatii samalla myös sopivan kardaanin ja mittarinvaijerin ja tonninkoppa+m46/47 myös 22 boorisen kytkinlevyn eli hintaa kertyy helposti
