Nuo on aika ikävät asennella siten, että pysyvät paikoillan.
-satulan kumia vasten tuleva reuna puhtaaksi
-hio suojakumin alapinnasta hiukan kumia pois, jotta kumi ja sen metalli jousipanta menee mahdollisimman paljon satulan olakkeen päälle. Tahtoo muuten lipsahtaa aina joltain kohdalta pois.
-jarrukliinerillä kaikki rasva pois molemmista pinnoista. Silikonirasvaa välissä ja mission impossible.
-tee sopivasta kumin päälle juuri mahtuvasta muoviputken pätkästä asennustyökalu, jolla saa painettua tasaisesti
-paksua pikaliimaa suojakumin alapintaan ja kumi paikoilleen em työkalulla ja liimapuristimella.
Noilla tempuilla saanut itse pysymään paikoillaan ja ei tarvii ährätä ylimäärästä. Tarvike kumeista muuten osa sitten ei kestä kuin vuoden tai puolitoista, halkeilee ja repeilee ympäriinsä.