Jotenkin näyttää hiukan minun silmiin osin vierailta jutuilta noissa kuvissa, toivottavasti joku viisaampi kertoo paremmin, mutta minä kerron mitä minulle tulee mieleen, kun itsellänikin 740 b200k harrasteautona. Ensimmäisessä kuvassa nähdään siis t kappale, josta paksumpi letku lähtee kohti kaasuttimen päällä olevaa sitä muovista mustaa hattua, joka on yhtä ilmantuloputken kanssa. Minulla on letkuliitin tässä "hatussa" johon tämä paksumpi letku liitetään. T kappaleen ohuempi liitin, siihen sopii 4mm:n letku, joka minulla menee imusarjan vastaavaan ohueen liittimeen. Minulla tosin tämä T liitin on imusarjan alla, aivan pcv laatikon jälkeen.
Kuvaan numero 2, en osaa paljon mitään sanoa. nyt pitää jostain löytää solexin ohje, (netistä varmasti löytyy), näkee mistä kaasuttimen liittimestä tuohon alipainekelloon tuodaan alipainetta.
Kuva numero 3, minulla on täysin erillainen ilman tuloputki kaasuttimeen, eikä minulla ole tuollaista pientä liitosputkea lainkaan tuloputkessa. Ja minulla on alkuperäinen ilmantuloputki autossa. Olisikohan kuvassa 3, ruiskukoneen ilmantuloputki?
Kuva numero 4. Muistaakseni minulla lähtee tuosta alipaineliittimestä hyvin ohut alipaineletku sinne sytytyksen yksikölle, alipainekellossa vastaava liitin.