Voi olla myös kytkimen painelaakeri, josta ääni tulee. Ravistaako kytkin kun lähtee liikkeelle? tuntuuko luistavan jossain tilanteissa? meneekö vaihteet, myös pakki, ongelmitta päälle? Jos mahdollista, niin kannattaa sitten samalla kun vaihteiston pudottaa alas, uusia kaikki kytkintarpeet samalla kertaa. Silmälaakeri,painelaakeri,painelevy ja varsinainen kytkinlevy. Tuohon kaksoimassavauhtipyörään en osaa sanoa mitään. Tiedän vain, että eräissä malleissa vauhtipyörän yläpuolella on sellainen tunnistin, joka kertoo ohjausyksikölle tiedon moottorin kampiakselin asennosta, joten yksikkö osaa antaa oikeaan aikaan oikeaan paikkaan sytytyskäskyn. Eli vauhtipyörä pitää laittaa ehdottomasti samaan asentoon takaisin, kuin missä se otettiin irti.