0
0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
No ei kai sentään?
Mitäs outoa tuossa nyt olisi?
Komeeta olikos toi tuulilasi vielä aukeavaa malli?
Onks tuos valossa joku stoppari ettei pyöri ympyrää. Tosin eihän sekään haittais jos on joku laahainsysteemi johdoissa.Eikun siis joo, tuo "hylsy"pyörii ja lamppu ei liiku??
Olen säädellyt tuulilasia joka päivä sitä mukaa, kun tiiviste painuu ja antaa enemmän periksi. Nyt se alkaa olla siinä missä kuuluukin. Sisäpuolelle tuleva verhoilupellin voisi nyt periaatteessa laittaa paikalleen, mutta asennus odottaa vielä sisävaloa ja sen parissa on mennyt eilinen ilta ja tämä päivä. Sain velipojalta tällaisen Wartburgin moottoritilan valon. Sen ulkonäkö ei ollut kaikkein aistikkain, mutta kerrassaan erinomainen aihio.(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Ensin laitoin keskiosan päälle samaa kalvoa, mitä mittaripaneeleissakin.(Kuva poistettu lainauksesta.)Sitten sorvasin työkalut, millä saa prässättyä rosterista uudet päätylaipat.(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Sitten kiinnitysjalat rosteritangosta. Ensin sorvilla, sitten jyrsimellä ja sitten taas sorvilla.(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Sitten "hiukan" kiillotusta ja valo on valmis asennettavaksi. Alkuperäisestä rakenteesta poiketen nyt tuo keksiosa pyörii, jolloin valo on suunnattavissa.(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Tällaiset jutut ovat 110% sitä mistä mä tykkään kaikkein eniten. Olisikohan tällaisella nysväämisellä mahdollisuuksia elättää itseään
Jestas miten kaunis osa siitä syntyi. Mä tykkään kanssa näperrellä, mutta näin huikeita lopputuloksia vasta tykkäänkin katsella.
Tällaiset jutut ovat 110% sitä mistä mä tykkään kaikkein eniten. Olisikohan tällaisella nysväämisellä mahdollisuuksia elättää itseään
Upea valaisin.Ohjaako tuota vain katkaisija, vai onko ohjausta myös ovista?