Elikkäs olen tässä miettiny "jumal Deekun" ostamista ko tuli luotto vinokone seitenneliskanttinen kolaroitua viikko takaperin

, järjen köyhyyttä ko piti ruveta leikkimhän mutta oli sen verran hyvä auto että toista kanttia haluttais ja seiskan huonot puolet oliki tehon suhde kulutukseen niin tuliki mieleen että vanha kunnon reekkuhan saattas olla oiva peli mutta koska kelhän tutulla ei ole ikinä semmosta ollu niin ajattelin kysyä sitte täältä eli.
Loutettavuus eli kuinka tuommonen +500tkm ajettu D24T/TIC kestää ihan normiajossa täällä Lapin välhin ankarissa pakkasissa, ja ihan yleensäki? Kansien ja niiden tiivisteitten kans ollu vissiin paljonki ongelmia mutta jos muistaa ettei kylmänä polje ja muistaa jälkikäyttää niin ei luulis kannet ja turbot lahoavan vai kuinka?
Kuinka paljon on realistinen kulutus lukema sataselle? Matkaa tulee ajettua välillä paljonki kouluun ja töihin niin sen puolesta oli B230F vähän ikävä ko menovettä hörppäs aika rajustikki ja opiskelijan lompakkohan siitä ei niin nauttinu
Onko kallis piettää? Eli onko kalliit verot ja vakuutukset noin?
Osien saatavuus ja hinta? Vinokoneeseenhan nyt sai osia melkein puoli-ilmaseksi mutta miten sitte Deekun moottorin osat jos nyt jotaki sattuu hajoamaan niin ei tarvis kuukausitolkulla seisottaa sen puolesta että olis saksalaisille tyyppilliset osien hinnat esteenä
Ja aivan yleisesti että minkälainen mylly tuo D24 on ja mitä sen ylläpitämisessä kannattaa ottaa huomioon
Näihin kysymyksiin varmaan löytyy vastaukset jos jaksais ettiä kunnolla nuita valmiita keskusteluja, mutta joissaki tuntuu vain olevan kymmeniä ellei satoja sivuja tekstiä ja välillä jauhetaan tyhjää niin ei vain riitä mielenkiinto kuluttaa aikaa semmoseen