Homma jatkui jarrujen tarkastelulla. Vasen etu oli ihan kunnossa ja hiljakkoin uusittu varmaankin männät sekä tiivisteet. Liukutapit kuitenkin rasvailin uudelleen ja pistin uudet palat. Levyt nyt on parhaat päivänsä jo nähneet, mutta ei kuitenkaan liian ohkaset vielä.
Oikea etu oli sama homma kuin vasemmalla eli satula oli jossain kohtaa kunnostettu, männissä ei pienintäkään jumia ja suojakumit yms ehjät. Ja tämän puolen jumitus aiheutui ihan totaalisen jumittuneesta alemmasta liukutapista. Ilmeisesti edellisessä remontissa oli kuitenkin jätetty tapit huomioimatta. Tapin kanssa joutu vähän painimaan ja sain sen kuitenkin irti raidepään irrotus työkalua hyödyntämällä sekä lämmittämällä. Sitten vaan huolellinen putsaus ja purkuautosta ehjä tappi tilalle rasvoineen sekä uudet tiivisteet mitä löytyikin itseltä.

Takapäässä purin samantien molemmat satulat irti ja kurkkasin käsijarrua. Rumpujen sisässä kaikki oli ok, mutta laittelin kuitenkin kenkiin säätöpalat.
https://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/222003/400724?ajoneuvo=965Näitten säätöpalojen lisäksi piti akseliputkeen laittaa uusi vaijerin pidike kun vanha oli perinteisesti ratkennut irti. Säätelin rummuista kengät hollille ja johan rupes käsijarru pelaamaan. Kahvan päähän ei tarvinnu pidellä. Tietysti käpärin linkut rasvasin ja rummut putsasin.
Vanhat satulat

Ja tilalle meni kunnostetut

Jarruletkut ja kilvet yms muut hilppeet oli hyvässä kunnossa joten jarrurempasta selvisi melko pienellä vaivalla.
-Eteen palat O/V
-Oikeelle eteen alempi liukutappi ja siihen tiivisteet
-Taakse satulat käytetyt kunnostetut O/V
-Taakse jarrupalat ja asennussarjat
-Käsijarrun säätöpalat
-Vaijerin pidike akseliputkeen
-Ilmaamisen yhteydessä tuli ainakin säiliöllinen nestettäkin päästettyä läpi takasatuloista. Nesteetkin osittain vaihdettu...
Jarrut siis kunnossa

Ilmanputsarikotelo oli halki monesta kohtaa niin hain purkuautosta paremman kotelon ja poistin samalla termarin ilmanotosta ja laitoin maskin takana olven putken pätkän suoraan koteloon kiinni näin:

Moottoriin tuli vaihdettua öljyt ja suodatin. Samalla myös pistin laatikkoon uudet ATF.

Mukava kun suodatin vaan löytyy niin loput saa kipastua ehtoolla tokmannilta.

Ohjaustehostimeen vaihtelin myös öljyt kun vanhat oli ihan kuralla. Sinne meni sitte taas King merkkistä atf.ää.