Terve Taas!
Pari vuotta sitten aloitin ketjun ja silloin jouduin hommaamaan uuden avaimen kun ei tullut muuten kuntoon. Maksoi muistaakseni "maltaita". Nyt on se toinenkin avain samassa jamassa, eli ei toimi keyless vaikka patterit on vaihdettu pariin kertaan. Jos jostain hommaan käytetyn avaimen, niin miten sen saa koodattua toimintaan? Onko tuo Orbit ihan itse opiskeltavissa vai vaatiiko mahdottomia? Jos joku viitsii laittaa yv:llä rautalankaohjeet tähän. Tai onko jollain tietoa, että paljonko tämmöinen avaimen uudelleen ohjelmointi maksaa marmorilla tai jossain muualla? Pärjään toistaiseksi yhdelläkin avaimella, mutta kiva olis saada toinenkin avain toimintaan. Onhan mulla se "sporttiavainkin", mutta siitäkin on patteri loppu, joten pitäis varmaan se saada jotenkin purettua ja patteri vaihdettua. Vaikutti vähän työläältä hommalta kun jonkin videon asiasta katselin... 
Minun mielestä tuo Orbit on hyvin helppokäyttöinen. Rautalankaohjeita en osaa kirjoittaa mutta ohjeet lyhyesti:
1. Hanki orbit lisenssi ja pin
2. Asenna orbit koneelle (ihan kuin mikä tahansa ohjelma)
3. Yhdistä auto läppäriin sopivalla piuhalla ja paina orbitista connect-nappia.
4. Ensimmäisellä kerralla se luo ns. profiilin sun autosta. Kestää jokusen minuutin. Sen jälkeen painat ohjelmasta "lisää pin" ja laitat ostamasi auton pinkoodin siihen.
5. Sen jälkeen valikosta voitkin mennä Add key - napilla eteenpäin. Koodattava avain keskikonsoliin ja muut avaimet kauas autosta.
6.Ohjelma opastaa läpi avaimen koodauksen, siihen ei kauaa mene.
Nauti toimivista avaimista ja katso samalla mitä muita muutoksia haluaisit ohjelmalla autolle tehdä

Ja autohan kannattaa pitää laturissa em. prosessin ajan.