RallyBaron  Samppasport

960 3.0 1991

  • 2 Vastauksia
  • 972 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jomppeD24

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
960 3.0 1991
« : 04.02.2022, 21:49:10 »
Onko kokemusta? meni virtalukko jumiin avain ei käänny mihinkää suuntaan on ruiskittu wdtä ,öljyä ja kolme eri heppua on runkuttanu vaan ei ala pelittään. mites toi hässäkkä purkaantuu pohja on jo kädessä auton saa käyntiin mut rattilukko ei aukee? mites paljon
tarvii purkaa lisää.
koko ohjaus pylväs on nyt pöydällä
tässä vehkeessä on ratin korkeudensäätö ja virta-avain on tossa pylväässä. ei koelaudassa kuten jäykkärattisessa. ei ole niitä kannattomia pultteja mikkä vois porata pois
edelleen avainta ei saa virta päälle asentoon, että sais lukkopatruunan pihalle.
onko visioo miten ton palottelis sillai että saa vielä kasaankin
« Viimeksi muokattu: 25.03.2022, 07:34:24 kirjoittanut jomppeD24 »

Poissa Vauxi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 551
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 3.0 1991
« Vastaus #1 : 17.03.2022, 19:51:03 »
Rattilukon pultit ovat rattiakselin yläpuolelta pultatut kannattomat pultit. Porattava vastakierremetodein  pois jotta rattilukon saa pois.
S80 -07

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3831
  • 195hv/406Nm
Vs: 960 3.0 1991
« Vastaus #2 : 20.03.2022, 01:33:36 »
Sellain typerä idea, onhan avainta koitettu toisin päin? Eli 180 astetta ennen virtalukkoon tunkemista?
Jos ei auta niin sit noi "kannattomat" 2kpl auki niin pitäs irrota.

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

 

Carcom Oy  Elekma