Kaksoismassaan ei auta kuin vaihtaa se. Jotkut sepät hitsaa ne startin reijästä, mutta en suosittele yli 500e autoon.
Noi 2 ensimmästä koodia on egr ja se viimeinen dpf vikakoodi.
Dpf vika tulee jos ajat paljon lyhyitä ajoja niin ei ehdi polttaa sitä eli käy maantiellä tekeen ns italian tuneup eli maantiellä joku vähintään 20km pykälää pienemmällä vaihteella niin polttaa paskat sieltä pois. Jos ei tällä korjaannu niin se on vaihtokunnossa.
Egr kannattaa sitten putsata ja jos tulee vielä vikakoodeja tai ennemmin ongelmia siitä niin vaihtoon.
Kummatkin voi ohjelmoida pois ja dpf joutuu tyhjentämään jos näin tekee, egr menee pelkällä ohjelmoinnilla.
Netistä löytyy ohjeita egr puhdistukseen ja näissä kolmos koppasissa se on aika vittumainen irroittaa se egr.