Jälleen Kiitokset Arzi95

Sain ehyen kynnysmuovin kuskinpuolelle ja akun kiiniketangon + läpykän.
Muovin asentelinkin heti paikoilleen, samontein antennin reikään tulpan ja poistin ylimääräisen johdon
Pyyhkijän varretki löysi tiensä paikoilleen. Kaivelin ehyen suojamuovin ja käsittelin samaan kuosiin varsien kanssa

Sitten paneuduin bensavuotoon ja syypäätä ei tarvinnu kauvaa etsiä. Banjohan siellä oli lahonnu. Letkun irroittelin pojes, näppäsin vanhan pojes ja uutta lämmittelin, putkeen sujahti. Letku nippuun ja kokeilemaan, ei vuoda nyt eikä varmasti lahoakkaan heti

Vasemmalla ehyempi käytetty jonka siirsin. Oikealla vuotava

Kuskin oveen vaihdoin ehyen oven tunnistimen, entinen välillä toimi ja välillä ei
Kaukosäätö lukitus tässä ei oikein heikostikkaan pelannu, joten varastosta nappasin toisen lähettimen ja kaken.
johan rupes eloa tulemaan. Ainut jotta kuskin ovi ei tunnu kakesta laskevan, eikä nousevan. Ilmeisesti siellä on moottori pimiä tai johostuksessa jtn. Avaimesta kuskin ovesta kyllä kaikki menee lukkoon ja auki. Tutkitaan sitä jossain kohti
Vakkarin toimivuutta myös tutkailin ja mittailin. Virrat tuntui boxille yms tulevan, polkimen katkaisin oli mykkä. Jemelistä pränikkä katkaisin paikoilleen. Vielä ei oo päässy tienpäälle testaa jotta heräskö henkiin

Korroosion alkua näkyi olevan peräpään palkkien välissä. Nehän on hyvä kiinni ottaa tässä yksillä tulilla
Kirkkaalle pellille hijoskelin, hyvä pesu ja happoa niskaan

Happo kuivahti ni tonnisella välihionta, pesua ja pohjamaali niskaan. Maaliaki vois tähän ruikkia
