Eipä tuota pääsyt eilen illalla kuiduttaan kun toinen geelikerros oli liian märkä. Jotenka siirsin homman
täksipäiväksi. Eipä se ollu vieläkään kunnolla kuiva, eli joku meni sitten perseelleen toisen kerroksen
kohalla

Vaikka olin aika varma että kovetinta meni kyllä riittävästi. No eniveis vedin kuidut. Nyt
illalla sain yhtä kulmaa ravotettua aika laajasti ja ainakaan siinä ei ryppyjä näkynyt. Oikeen ei tohtinut
vielä repiä kokonaan irti kun vähän oli joustava vielä. Huomenna irti ja katotaan mitä tuli vai tuliko mitään
Varsinaista muottia ei tosiaan lähetä repiin heti kohta irti vaan senhän on hyvä asettua ja kuivua päivä
tai kaksi.
Jokatapauksessa lauantaina pitäisi sitten alotella tositoimia, viimesellä vahauksella, irrotusaineiden laitolla
ja geelin laitolla. Nyt en sitten vaan tiiä että mitenkä teen geelin kanssa. Pistänkö vaan yhen reilun kerroksen
ja kuitua päälle kun geeli tuntuu vähän tahmaselta muttei tartu sormiin? Puusuikkuja hommailin muotin
tukirangoiksi.
Tänään teippasin lestin piiloon jäävät alaosat tuolla 3M:n maalarinteipillä. Ja päätin että olkoon tuo perus-
lakka lestissä koko homman ajan. Kun se on nyt 1 viikon kuivunut ja ekassa koevedoksessa ei sulanu
hartsiin. Huomenna pitäisi vielä suojata auton kylkien maalipinnan ja lestin raja-alueet folio-3M teippi
yhdistelmällä ja alkaa vahaan lippaa.
Kyllähän tuo taas tuntuu että mitä tästä tulee kun alottelee varsinaisen muotin tekoa, mutta niihän tuo tuntu
toissa talvenakin kun auton maalasin ite vaikken ikinä ole ruiskulla maalannu kuin kanoottitelineen koulussa

Pinnasta tuli kuitenkin riittosan hyvä itelle, jospa tämäkin sitten onnistuisi..
Tässä ajassa olis tuon pevunki jo hitsaroinu ainakin lähes kokonaan kun se on ihan selvää hommaa
