Pesin tuon muotin ennen vahausta. Että saa irrotusainekalvot pois. Sitten vahasin sen 10 kertaa. Oikeaa muottivahaa
en ole käyttänyt mutta kiinteää autovahaa, kun tuo naapurikylän veneveistäjä sano että hyvä kiinteä autovaha toimii.
Ja kyllä se on pelannutkin tähän mennessä.
Kävin justiinsa vetämässä pienen koealueen geeliä muottiin, lähinnä siksi että kokeilen kestääkö vahakalvo suoraan
geelin alla. Mutta uskoisin että ongelmaa ei ole. Iltasella rapsutella testialuetta että irtoaako hyvästi.
Joo kyllä koputtelinkin pois kaikki geelit mitkä ilmakuplan viereltä lähti. Sitten vaan pistin reippaasti vahaa nuihin alueisiin.
ekoilla kerroilla kiillotusliina takerteli nuihin reunoihin mutta vahaa kerty sen verta että ei enään muutaman kerran jälkeen
takerrellut.
Takamuotin tositoimiin valmistelun yhteydessä olen keulaakin alkanut muovaamaan. Tämä kuva ei vielä juuri mitään sano,
mutta tästä lähdetään:

Nyt mennään tämmösellä reseptillä; uretaaniosio muovataan viimesenpäälle muotoon mitan, silmän ja muoiden apuvälineiden
kanssa että saadaan siitä symmetrinen ennen pakkelia. Jospa siinä sääsyisi se 20-30 työtuntia. Perustana käytetään tehdas-
levikkeen kuvia, mutta kuten muukin korisarja hiukan rajumpana. Keulapään pääkaari on helppo leikata etupuskurin alareunan
mukaan.
Näyttää nyt siltä kun itse takalevike on valmis pohjatöitä vaille, niin menee joksikin aikaa rojekti tauolle kun 740 täytyy laitella
madallusvieterit ennen katsastusta ja kesäkuplaan pitää sytkäpuoli ja sisusta laitella vapuksi.