Peruspaikka on alipainepumpun ja pienen muovisen letkulähdön liitos. Lähtö on kiinni T25-kantaisella M5 ruuvilla ja ruuvin alla on holkki joka estää kiristämästä liikaa. Ajastaan lähtö värisee ja kuluu vähän holkin sekä ruuvin kohdalta, jonka jälkeen o-rengas ei enää pidä.
En tiedä saako uutta erikseen, mutta putsaus, uusi o-rengas, sipaus liimamassaa lähdön juureen ja työntää paikalleen. Ruuvin alle laittaa kolme prikkaa joilla tuetaan lähtö kunnolla paikalleen. Yksi iso 5mm prikka josta viistää kaksi kulmaa että se istuu hyvin lähdön reunojen päälle, eikä ota alipainepumpun runkoon kiinni. Sen alle(eli holkin puolelle) kaksi pientä 5mm prikkaa jotka estää isompaa painumasta ruttuun.
Kunnolla saa tilaa puuhasteluun kun ottaa akkukotelon irti, mutta ilmanputsarikotelon ja akkukotelon etureunan irrotuskin riittää jos käytössä on 1/4" niveljatko.
Samalla kannattaa katsoa minkä verran em. alipaineletku on hieronut paisarin ylivuotoletkua. Kulkevat ristikkäin ja parista autosta on ollut kulunut puhki.