Autolla ajeltu ja kyllä hienosti muuten toiminu mut kytkin alkanu luistamaan aina välillä vedossa, ei siinä auta muu kuin varmaa alkaa päivittelee uutta kytkinsarjaa tähän ja samalla selvittää mitä kaikkea joutuu vaihtelee kun kuiteskin on kilsoja takana ja näin mutta sitten suoraan asiaan

Joo, no tulipa nyt sit viikonloppuna tuo kytkinremppa tehtyä oikein mukavan ilosesti, vaihdelaatikko oli yllättävän helppo pudottaa alas tunkin varassa kylläkin.. Sitten tutkimaan: kaksoismassa vauhtipyörä rikki, välystä joku 5cm, palanu siniseks, montuilla.. samalla silmälaakeri juntturassa, kytkinlevyt kulunu, asetelmassa jälkiä, eiku vauhtiksen metsästykseen että auton saa takasin ajoon nopeasti, Tampereelta löytyi sitten sopivalla rahalla hyvässä kunnossa oleva kaksoismassa vauhtipyörä, ei välystä eikä luistamisen merkkejä, 300km ajelua illasta. Seuraavana päivänä kasausta uusilla osilla, pieni tohina ehkä päällä.. Laatikko punnerrettu paikalleen ja muut oheistuotteet siinä samalla kiinni, kytkimen säätö / ilmaus, auto käyntiin.. Rouskuttaa käydä hassusti, mitä vit... Netistä selailua hetki ja toteamaan että kampiakselin asentoanturi ei varmaa ollu kohdallaa kun mäntä YKK, helv.. joutuuko sen.. ainut vaihtoehto pudottaa koko laatikko takas lattialle ja kiroilla samalla että miksi ei voinut tarkistella etukäteen netistä tietoa tulevasta rempasta ennen ku lähtee vaa tekemään että missä kohtaa vauhtipyörän pitää olla tai mihin momenttiin vauhtipyörän pultit kiristetää, tästä nyt oppii aina jotain uutta, noh nyt sit menee tuollanen kytkinremontti silmät kiinni suunnillee takavetoseen, auto jälleen ajossa ja kytkin pitää hienosti, ei luista. (10h, purku + kasaus, käynnistys, purku + kasaus, ajossa)




Jatkellaas taas kun jotain muutosta saadaan aikaseks

Sachs Race Engineer Kytkinsarja 300e, Vauhtipyörä 100e, Työsylinteri 50e.
------------------------