Tein itse ja säästin.
Punnerrettiin viikko sitten paikalle uusi vitossylinterin suutin ja nyt ilmennyt erinäisiä käyntiongelmia, muun muassa hetkittäinen nakutus jollain tietyllä kierrosalueella sun muuta röpellystä. Syynä lienee, ettei älylle ole kerrottu tehdasuudesta suuttimesta eikä sen koodeista. Nyt näyttää siltä, etten huomisen aikana saa autoa sellaiseen paikkaan jossa koodit voidaan autolle kertoa. Kysymys kuuluukin, että uskallanko ajella noin kolkyt kilsaa varoen kierrosaluetta jolloin nakutus tulee vai otanko johdon irti ja röpöttelen neljällä pytyllä?
Jostain syystä olin siinä uskossa, ettei noita tarvitsi koodailla tai sopeuttaa. 2019 vaihdoin kaikki viisi tehdaskorjattuihin ja ne meni nonstop. Nyt tuo tehdasuusi ei mennyt.
Vinkeistä suuri kiitos.