Kiitän linkistä.
Täytyy perehtyä tuohon paremmalla ajalla.
Kulmamiehen laittamassa linkissä oli hyvät ohjeet tähän hommaan.
Eilen irroitettiin hihnapyörä ja painettiin laakeri irti. Ohjeista poiketen, kiilahihnapyörän reunat ovat sen verran korkeammat kuin moniurahihnapyörässä että magneettia ei tarvitse erikoisemmin varoa, ulosvetäjän leuat ei edes yletä magneettiin asti.

Säätöprikat jäi akselin päähän kiinni, magneetilla nappasin irti. Niin huomaamattomat kyllä ovat että jos ei olisi osannut etsiä niin siihen olisivat jääneet ja varmasti pudonneet pois.
Laakerin ympärille painetut "lukitukset" avattiin pienellä, mielestäni vinkuun tarkoitetulla katkaisulaikalla jota pyöritettiin akkuporakoneella. Ruuvipenkissä painettiin laakeri irti.
Laakeri löytyi Teollisuuspalvelusta Hämeenlinnasta.
Tänään tai huomena sitten kasataan päinvastaisessa järjestyksessä.