Nonni, siellähän tuo kytkinlevy makoili pohjamuovin päällä, vanhaan malliin. Elikkä ohukainen pultti kannasta poikki ja omatekemä kiila kadonnut jonnekin. Kyllä tässä kaikki boorittomuudet jne. on täysin omaehtoisia. Tämän siimapyörän laakerithan tossa vuosi sitten hukkas laakerikuulansa, remmi poikki jne, ja siitä sitten kansiremppaa tekemään. Samassa rytäkässä sai kaiketi sitten kompuran akselinpää myös sen verran kipeetä, että boorivaivaa tuli. Muutenhan toi kompura ittessään on kyllä ihan priimakunnossa, nyt vaivana vain tuo suht sileä akselinpää. Mitähän tolle nyt sitten keksis, kun ei viittis uutta kompuraa täyttöineen? Taas yksi ylimääräinen tonni autoon... Kemiallista metallia fylliksi, jollain tempulla pyörivien osien keskiöiden kohdistaminen, ja isompi kiilareikä vaikka 6mm.