Kesä oli ja kesä meni. Sen hyviä säitä ja lomareissuja voimme muistella hetkisen kuvien välityksellä.


Harrastelua toimitettiin muiden kiireiden lomassa kesän aikana muutamien pisteosien vaihdolla, joita tilailin kasan keskisemmästä euroopasta.

Äärivalojen linssit oli uusittava, koska vanhoissa oli muotovirhettä ja hiushalkeamia. Jostain, ehkä tältä foorumilta, sattui aiemmin silmiini maininta, että polttimot näissä kuuluvat olla 3W. Itse olin (jostain syystä) olettanut, että polttimot olisivat tietenkin 5W ja uusinut ne sellaisilla aiemmissa touhuissani sen enempää asiaa miettimättä, saati tutkimatta.

Tämä kirjattakoon kategoriaan "oppirahat", nyt paikallaan on oikeat polttimot ja toivottavasti linsseillä on luvassa paljon noita ensimmäisiä pidempi käyttöikä.
Takapäähän kilpivaloiksi OEM-ledit ja muutakin pisteosien uusintaa sisälle ja ulos, jotain pientä ja pari sisustan polttimoa jäi vielä odottelemaan tulevien aikojen näpertelyjä.
Syyskuun alkupuoliskolla vuotuinen määräaikaiskatsastus oli vain ja ainoastaan sukkelasti toimitettu muodollisuus, joten yhteinen testitaival jatkukoon senkin myötä kohti kylmempiä ajokelejä.


Öljytaso on ollut nyt tälläkin vaihtovälillä tarkennetun seurannan piirissä. Lisäyksiä on joutunut tekemään ylämerkissä pysymiseen ja nyt kun tasakymmenluku ja sen myötä öljynvaihto lähestyy, näyttää muistiinpanojen perusteella siltä että menekki on ollut n. 1,7l n. 10tkm matkalla. Onko se 5w40 viskositeetilla tämmöisen B5254T2:n kohdalla sitten lie paljon vai vähän...
