Ylipainetta niihin kumeihin ei johdeta, vaan alipaine.
Jos siellä on alipainevuoto, vaikuttaa se sammalla myös turbon säätelyyn.
Tyhjäkäynnillä: Ei alipainetta = pehmoisempi tyyny ja pienemmät värinät koriin
Muissa tilanteissa: Alipaine tyynyssä= jäykkä tyyny ja näinollen paremmin tuettu moottori
Vuotava tai toiminnasta poistettu (letku tukittu) tyyny on vähän vastaava, kuin normaali perstunut ja löystynyt tyyny.
Se, että saat sitä käsin heilutettua, ei ole mitenkään outoa, eihän silloin siellä tyynyssä edes ole alipainetta, vaikka se olisi ehjä.
Tyyny testataan alipainepumpulla, siitä tietää, onko se ehjä vai rikki.
Omassa harkinnassa, että vaihtaako sinne ehjän vai ei, rikkinäisenä se kuitenkin on rikki, eikä tuenta toimi, kuten on suunniteltu.
Kannattais varmaan ohittaa tuo alipainejärjestelmä noille kumeille. Kuulemma lähtee joku venttiili ilmanputsarin kotelon kyljestä ja tämän letkun tukkimalla saa ainakin turbon ohjauksen "kuntoon". Joutuukohan ilmanputsarin repii irti vai miten tuo venttiili on löydettävissä ? Kuva olis kiva 
Tyynyjen ohjausventtiili on ilmanputsarikotelon etuosassa ja että sen saa näkyviin, täytyy konepelti avata, ei muuta
