Itselläni oli täsmälleen sama vika omassani. Huomasin, että tankin alaosa on märkä ja avasin sen huoltoluukun, niin murtumahan se oli siinä paluuletkussa. Kokeilin vähän kädellä sitä ja räts, meni poikki juurikin tuolta juuresta. Paniikki meinasi tulla, mutta sain ajettua Tokmannille niin, että laitoin pitkän letkun menemään tuosta paluuputken nysästä kanisteriin takakontissa (tuli 10 litraa täyteen juuri Tokmannin pihalla).
Korjasin sen samalla tavalla kuin sinä eli metalliputki sisälle ja sitten polttoainetta kestävää korjausmassaa tarvittaviin paikkoihin. Nyt pelannut ainakin vuoden ilman vuotamista.
Tuo kermanvärinen osa on tietääkseni alkuperäisosa. Typerä tyyppivika tuo, kun se liitin aiheuttaa kokoaikaista jännitystä tuohon paluuputkiliittimeen, niin sitten jossain kohtaa väsyy.