Kulkukoira  Proturbo

V60 peruutuskameran kuva välkkyy

• 1 Vastauksia
  • 1080 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Spy

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
V60 peruutuskameran kuva välkkyy
« : 09.07.2022, 14:55:12 »
Moi

V60n peruutuskameran kuva välkkyy, eikä kuvaa näy varsinkaan lämpiminä päivinä ollenkaan. Googletin, että vika voisi korjaantua laittamalla väliin ekvalisaattorin, osa nro 31471726. On vaan niin pirun kallis (>200€) Volvon varaosana, ettei oikein raaskisi ostaa (varsinkaan ku ei ole varmuutta että korjaantuisi vika). Tai mistä näitä voisi yrittää etsiä? Hajottamoilta? Kyse kuitenkin 2011 vuosimallista…

Joku meinasi, että myös Land Roverin osa toimisi Volvossa: https://britcar.com/product.php/181902/0/camera_equaliser_kit___rear_to_eliminate_blue_screen___discovery_4___range_rover_vogue___sport
Onko kenelläkään tietoa millä spekseillä muita taajuuskorjaimia voisi etsiä?

Toisaalta uusi kamera maksaisi 99€, mutta mahtaakohan se korjata ongelmaa? Jos itse kamerassa ei kuitenkaan vikaa ole. Vai kannattaisiko ostaa joku ihan erimerkkinen kamera? Vai saako niitä toimimaan Volvossa?

Poissa TaRu94

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: V60 peruutuskameran kuva välkkyy
« Vastaus #1 : 22.07.2022, 17:55:00 »
Mulla alko myös 2012 vuoden XC60 peruutuskamera temppuilemaan kesän helteillä. Itse löysin netistä saman vastauksen ongelmaan, eli ilmeisesti equalizer auttaisi…

Seuraan tätä keskustelua mikäli löytyy joku muu vastaus ongelmaan tai joku joka on kokeillut poistuuko ongelma varaosalla!

Autoracing  KL-varaosat