Yritin tutkiskella noita kuvia, mutta en kyllä löytänyt öljypohjasta kurkkivaa kiertokankea. Jaa miksi sitä alunperinkin epäilin..

Kokonaisuutena mielenkiintoinen tapaus. Onko moottori tosiaankin leikannut kiinni? Mitä "molemmille" turboille tapahtui, terminen vai mekaaninen tuho? Entä vaihteiston osuus, mikä siellä porsi? Onko näissä turbiini niin lukittu, että konerikolla voi auton hallinta vaikeutua?
No, koneita (sisältäen molemmat turbot) on ollut kaupan kohtuuhintaan. Juristi ei samaan rahaan montaa tuntia töitä tee. Eikös näissä ojeena ole lähestyä ensin myyjää? Valmistaja voi olla vähän kova vastus perus kuluttajalle, voi tuo todistustaakka muodostua haasteelliseksi!
Osa siitä säästöstä, mitä omatuonnilla saavutit, olisi ehkä kannattanut sijoittaa tekniikkavakuutukseen?