Minulta saa AMSOILIA. Itsehän sen aikoinaan testasin ja muut kopioineet perässä, jopa maahantuoja;D
Noissa askeissa suuri tekiä on myös kytkinlevyn keskiö. Siihen kun tulee pienikin lisävälys alkaa tyhjäkäynnillä ropina ja alle 2000rpm riippuen levyn mallista sirinä, varsinkin jos vedättää isolla vaihteella.
Laatikon sisällä tuskin mitään muutosta tapahtuu, ainut tekijä voi olla että yleensä noissa on ollut yllättävän paksut öljyt sisällä tai ainakin ne öljyt mitä on jossakin vaiheessa vaihdettu laatikkoon on paksua ja se aiheuttaa sen että synkkarenkaat ei toimi oikealla tavalla ja ongelmat yleensä alkaa kylmällä askilla, kun lähtee liikkeelle, ei meinaa pykälät löytyä. No tosiasia on että paksummalla öljyllä aski voi olla hiljaisempi mutta se rikkoo synkat. Eli tuo homma on hieman hankala.
Originel öljyt, jotka on yleensä mustan sävyiset tai on muuttunut mustaksi on todella lirua. Mutta jostain kumman syystä, jos noissa on uudet öljyt sisällä, se on paksua ja haisee normaalilta vaihteisto öljyltä, joka haisee peräöljylle.
En tiedä onko korjaamoilla yleinen tapa työntää mitä sattuu öljyä sisään vai myykö BMW jotain eri kamaa kuin ensiasennus öljy.
Olen myös kuullut sellaisen että BMW originel öljy muuttaa tuollaisen askin kankeaksi käyttää?

Omaa kokemusta ei ole. Perinteisellä Mobil askiöljyllä ei ainakaan toimi, sen olen kokeillut.
Kovalla kytkimella spoorit kuluu nopeastikin maantieajossa väljäksi. Itse pidin aikoinaan 10tkm vaihtovälinä. Ja liian löysällä keskiöllä oleva jousitettu levy hajoaa, jos liitua haluu paljoinkin piirtää. Vaikeita asioita....