- Kytkintä aikanaan itse kyselin Fixukselta, lyöt vaan Fixus googleen niin löydät itseäsi lähimmän. Siellä tuntui SILLOIN olevan ihan kohtuuhintaista ja vanhempi varaosamyyjä suositteli LUKin kytkintä omaan autoon (20 venttiilinen vapari).
- Noi koodit on koneita varten, eli onko sun Volvosi vapaastihengittävä, (GLE merkinnästä päätellen on) ja 10 vai 20 venttiilinen kone, 10 venttiilisen "kannessa" lukee DOHC ja 20 venttiilisen 20 VALVE, GLE tosin mallimerkintänä vaikuttaisi olevan se 10 venttiilinen 140 hevosvoimainen, tarkista nyt kuitenkin vielä. Niin ja näet myös otteesta kilowatteina tehon ja moottorista moottorin tarkan koodin.
- Kait tuolla mätänetin startilla pärjäilee, itse ei siitä osana ole kokemusta Motonetin tuotteena.
- Miten h*lvetissä kytkinsarjasta tuollaista velottavat, tuohan on pelkät osat? Mulla maksoi tosiaan reilu 200e ja mun Alfaankin uusi kytkin noin ~300 euron hintaan, siis osat ja on jo järeämpi kuin Volvossa.
- Vauhtipyörän ja startin osalta odottaisin hinnoittelun osalta ainakin vastauksia vielä minua viisaammilta.
Niin ja eipä kestä, kyllä jokainen sitä apua aina välillä tarvitsee ja täällä onneksi sitä tarjotaan. Usko pois, olen minäkin ollut muutaman kerran sormi suussa autojeni kanssa

.
Sen verran tosiaan edittiä vielä, että itse osien viemisessä on aina riskinsä, kannattaa muistaa se ja ehkä siksi ainakin itse suosin sitä vaihtoehtoa, että liike valitsee osat myös tosin siinä sitten kannattaa jo katsoa mihin liikkeeseen vie ettei kynitä täysin.