Tällä ei ole muuta kuin ajettu emännän toimesta Riihimäki - Tervakoski työmatkaa ja omasta toimesta sitten pesty viikon kahden välein. Leima-aika uhkaa kuitenkin lähestyä ja ensiviikolla pitää käydä Leijonakatsastuksessa pyörähtämässä. Torstaina olikin sitten remonttia ja vaihtoon menivät iskarit, yläpäät ja jouset ympäriinsä, molemmat takajouset olivat poikki vaikka niillä oli ikää vain 6 vuotta / 60 000km.

Samalla meni vaihtoon alatukivarret, RT-päät sekä taakse yksi koiranluu. Myös ohjaustehostimen öljysäiliö meni uusiksi, koska vanha vuosi hiukan öljyä ja järjesti apurungolle turhaa tuorevoitelua.

Nyt pitäisi auton olla ns. täydellisessä kunnossa, ainakin alustan osalta. Kyllähän tuo kyyti jämäköityi huomattavasti ja varsinkin perä nousi uudelle korkeudelle. Yllätyin miten vähän tämä remontti vaikutti auton suuntavakauteen, erittäin suurella varmuudella alatukivarret ja RT-päät olivat alkuperäisiä mutta mielestäni auto meni enennkin todella mallikkaasti suoraan, ja samoin tietenkin myös nyt remontin jälkeen. Noiden omien (painavampien) autojen kanssa olen tottunut, että lähes aina alustaremontin jälkeen auton kulkupuolessa on huomattava ero.
Tässä vielä "ennen ja jälkeen" -kuvapari, kuten todettu, niin perä varsinkin on nyt todella ryhdissään. Jouset ja iskarit olivat luonnollisesti OEM-laatua, eli Sachs.

